GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre SC Ezotron Electric SRL, beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si conform politiciilor comerciale ale producatorului (descarca Certificatul de Garantie Comerciala). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producator.

Interventiile service in garantie vor fi solutionate in cel mult 10 zile lucratoare de la data inregistrarii reclamatiei, in conditiile existentei in stoc a pieselor de schimb necesara aducerii la conformitate a produsului. In cazul in care piesele de schimb un exista in stoc, solutionarea interventiei service in garantie poate dura pana la maxim 40 de zile lucratoare de la data inregistrarii reclamatiei

In cazul produselor vandute si livrate de SC Ezotron Electric SRL, certificatele de garantie sunt emise de catre SC Ezotron Electric SRL cu centru de service in Bucuresti.

Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: office@ezotron.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0724 66 88 66.

In cazul certificatelor de garantie emise de SC Ezotron Electric SRL, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat la punctul de lucru (Sediul) SC Ezotron Electric SRL, urmand ca reprezentantul nostru sa receptioneze produsul si sa il trimita ulterior la service-ul nostru. Produsul adus la conformitate va fi ridicat de asemeea de la  punctul de lucru (Sediul) SC Ezotron Electric SRL.

In situatia utilizarii necorespunzatoare a produselor, sau daca acestea sufera accidente sau coliziuni accidentale. sau daca clientul aduce modificari, sau interventii neautorizate asupra acestora, sau apeleaza la service-uri neautorizate de catre SC EZOTRON ELECTRIC SRL, duce la pierderea garantiei. 

In cazul produselor aflate in garantie, dar si in afara perioadei de garantie, clientul are obligatia sa asigure pe costurile sale transportul produsului la service, cat si ridicarea produsului din service.

Produsul a fost adaugat in lista de dorinte
Product added to compare.

Acest website foloseste cookies esentiale. Verificati aici politica cookies.