RETUR

Prezentele conditii se aplica doar produselor achizitionate online.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris SC Ezotron Electric SRL ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34

In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile calendaristice decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b). Consumatorul poate opta fie pentru schimbarea produsului cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de vanzator sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala emisa de vanzator pentru produsul respectiv.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va transmite o cerere de retur, anume o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau completand formularul de retur), conform modelului din anexa B la OUG34/2014, care sa contina toate detaliile privind datele de identificare ale cumparatorului, tipul, seria si modelul produsului care face obiectul returului, datele de identificare ale documentului de comanda, de plata si primire ale produsului, data formularii cererii  si o va expedia catre adresele oficiale de e-mail si/sau postale ale vanzatorului. Dupa primirea raspunsului din partea vanzatorului, in momentul in care expediati produsul catre adresele communicate de acesta, va rugam sa transmiteti firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia. Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile calendaristice de la transmiterea raspunsului de primire a cererii de retragere de catre SC Ezotron Electric SRL. Clientul conform reglementarilor legale suporta costurile de transport aferent returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intra in atributia clientului si a firmei alese de acesta.

– Un email catre office@ezotron.ro care sa contina urmatoarele (conform OUG34/2014)

Catre EZOTRON ELECTRIC SRL,

Va informez/Va informam

(*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra

(*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse

(*)/prestarea urmatoarelor servicii

(*) – Comandate la data

(*)/primite la data

(*) – Numele consumatorului (consumatorilor) –

Adresa consumatorului (consumatorilor) –

Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie) – Data

(*) A se elimina mentiunea inutila, dupa caz. 

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, noi, nefolosite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, si toate documentele cu care au fost livrate.

Pentru trotinetele electrice livrate online, testarea este acceptata in aceleasi conditii in care se pot testa intr-un magazin/showroom, cu un rulaj de maxim 500 de metri in spatiu inchis, sau 300 de metri in spatiu deschis.

Nu putem accepta retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii sau modificari neautorizate, modificari ale setarilor de fabrica, modificari a limitarii vitezei la 25km/h (delimitare a vitezei trotinetei), sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

In cazul in care clientul constata ca produsul receptionat prezinta defecte optice, respectiv zgarieturi sau ciobituri, se obliga sa notifice vanzatorul la desiglarea produsului din ambalajul original, in cel mult 48 de ore de la receptionarea produsului, inainte de tetarea/utilizarea sa, cu privire la aceste defecte optice, prin poze care sa ateste ca nu a fost utilizat sau testat. In cazul in care clientul va notifica vanzatorul cu privire la constatarea defectelor optice, respectiv zgarieturi sau ciobituri, dupa testarea produsului, atunci aceste defecte intra in sarcina clientului, fiind datorate manipularii necorespunzatoare in timpul testarii si nu va putea face obiectul returului.

Pentru produsele achizitionate din showroom, returul nu este acceptat. Daca produsul prezinta defecte, acesta va fi adus la conformitate de SC Ezotron Electric SRL.

Returul aceesoriile si pieselor de schimb nu este acceptat.

SC Ezotron Electric SRL isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectueze o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari (zgariat, spart, incomplet, modificari neautorizate, interventii neautorizate,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. In functie de amploarea si implicatiile acestor modificari, SC Ezotron Electric poate refuza returul. Conform OUG34/2014 SC Ezotron Electric SRL, daca va accepta returul, va putea diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face astfel:

– pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

– pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.

De retinut!

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare si manipulare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de retragere din contract, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

Costurile transportului catre client sunt gratuite in cazul comenzilor finalizate. In situatia comenzilor nefinalizate sau returnate costul transportului va fi in sarcina clientului. Astfel, din suma rambursata clientului se va deduce inclusiv cheltuiala cu transportul angajata de catre comerciant in procesul de livrare catre client a produsului in cauza.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Produsul a fost adaugat in lista de dorinte
Product added to compare.

Acest website foloseste cookies esentiale. Verificati aici politica cookies.